Nu kan ni anmäla er till 3:e deltävlingen av Nya Klarälvscupen på anmälan online.
Tävlingen körs
Lördagen den 19 Augusti
på
Tomtfallets motorstadion i Munkfors.
Klicka nedan för inbjudan och anmälan samt anmälningslista….
Nu kan ni anmäla er till 3:e deltävlingen av Nya Klarälvscupen på anmälan online.
Tävlingen körs
Lördagen den 19 Augusti
på
Tomtfallets motorstadion i Munkfors.
Klicka nedan för inbjudan och anmälan samt anmälningslista….
Ännu en arbetsdag är till ända och vi har fått en hel del gjort. Publikstaketet är färdigbyggt och golvet i domartornet lagat.
Den allmänna uppröjningen fortsatte – Jonas hämtade allt metallskrot och allt annat skräp togs om hand för vidare transport till tippen. En massa sly blev röjd runt banan.
Inne i baracken fick vi en ny plastmatta inlagd och en av
bänkskivorna sitter på plats.
Hålet i väggen för kiosklucka (som ingen vågat ge sig på 🙂 ) fixade Magnus så nu börjar baracken se ut som en kiosk. Ramper upp till verandan fick vi också på plats.
Som ni ser av föregående inlägg så finns det mycket arbete att utföra uppe på Tomtfallet. Vi kommer därför att ha arbetsdagar både torsdag 25/5 och söndag 28/5 denna vecka. Vill du fira mor på söndag så är du välkommen på torsdag :). Vi kommer också att ha arbetsdag söndag 4/6. Hoppas vi ses!
Som vi skrev i årsmötesbladet så händer det mycket på Tomtfallet just nu. I höstas revs ju den gamla cafeterian och bygget av en ny är i full gång.
För två veckor sen lyftes den nya baracken på plats och förrra helgen skruvade vi trall för glatta livet.

Under veckan har vi fått upp ett nytt staket vid publikplats.
I dag kom den nya anbudsboden. Dessutom har vi bytt toaletter, fått el i nya cafeterian, städat i sekretariatet och på toan. Lite röjning av sly, skräpplockning och annat fix blev det i dag också.
FORTSÄTTNING FÖLJER NÄSTA HELG……
Varje söndag i maj kommer vi att ha arbetsdagar uppe på Tomtfallet. Vi ska väcka anläggningen ur vintersömnen och har en cafeteria att bygga, staket att byta, målningsarbeten, städning mm. Vi börjar kl 10.00 och fixar nåt att äta under dagen. Alla behövs för att få anläggningen redo för säsongen 2017. Hoppas att vi ses däruppe!
Nu kan ni anmäla er till årets första tävling, MÅAB-racet, på Tomtfallet. Det är också första deltävlingen i klubbcupen 2017.
Varmt välkomna!